Ο "θεσμός" της Black Friday μπήκε πλέον στην 5η χρονιά του στην ελληνική αγορά.
Από τη μία, οι λιανέμποροι αντιμετώπισαν την συγκυρία με ένα διαφημιστικό και επικοινωνιακό πλαίσιο, διαφημίζοντας ήδη την ημέρα αρκετό διάστημα πριν. Από την άλλη, οι καταναλωτές έκαναν λεπτομερή έρευνα αγοράς, αξιοποιώντας την online αναζήτηση, αν και παρά την προετοιμασία και των δύο πλευρών, η τελική κρίση θα φανεί στο ταμείο.
Ο θεσμός της Black Friday έχει λάβει επικοινωνιακές διαστάσεις και συνιστάται προσοχή στην αξιολόγηση των προσφορών.
Η διεύρυνση του θεσμού ακόμη και σε κατηγορίες όπως είναι η παροχή υπηρεσιών αλλά και η στάση των εμπόρων να εκμεταλλευτούν την τάση έχει οδηγήσει σε μια μάλλον συντηρητική μείωση τιμών στην Black Friday. Αν και διεθνώς οι μειώσεις τιμών ξεκινούν από το 40% και φθάνουν έως το 70%, στην εγχώρια αγορά θεωρείται έκπτωση ακόμη και το 15% και 20%.
Οι πωλήσεις στη Black Friday αναμένεται πάντως να εξαρτηθούν και από σειρά άλλων παραγόντων. Η μέρα συμπίπτει αφενός με την πληρωμή φορολογικών υποχρεώσεων και αφετέρου με τον προγραμματισμό ενόψει Χριστουγέννων.
Τέλος, κάτι που μπορεί να επηρεάσει τις πωλήσεις είναι το γεγονός πως η Black Friday έχει αποκτήσει οικουμενική διάσταση και ο καταναλωτής έχει το πλεονέκτημα να αγοράσει εκτός ελληνικής αγοράς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου