Τετάρτη 20 Μαρτίου 2019

Υποψήφια με το συνδυασμό ΛΥΣΗ ΤΩΡΑ η Πένυ Λεβαντή







Την υποψηφιότητα της με τον ανεξάρτητο συνδυασμό ΛΥΣΗ ΤΩΡΑ στο πλευρό του Βασίλη Καθαροσπόρη ανακοίνωσε η Πένυ Λεβαντή. Η Πένυ Λεβαντή είναι ιδιοκτήτρια -εκδότης περιοδικού.
"Αποφάσισα να αποδεχτώ την τιμητική πρόταση του Βασίλη Καθαροσπόρη, να είμαι υποψήφια σύμβουλος στις προσεχείς δημοτικές εκλογές. Μπορεί να μη χρησιμοποιώ την ταμπέλα «Χαλκιδέα», όπως ενδεχομένως να κάνουν άλλοι υποψήφιοι αλλά έχω ένα ξεχωριστό συναισθηματικό δέσιμο με την πόλη, την αγορά, το λιμάνι.Η Χαλκίδα για μένα είναι πάθος και έρωτας μαζί. Είναι ο τόπος που δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά και περνάω τις περισσότερες ώρες της ημέρας μου.
Μέσα από το περιοδικό μου προσπαθώ να δείξω την ομορφιά της Χαλκίδας και να κάνω κι άλλους να την αγαπήσουν.Έχω αγαπημένους φίλους εδώ οι οποίοι αποτελούν σημαντικό κομμάτι στη ζωή μου. Περπατάω στις γειτονιές και βλέπω τις ανάγκες με τα δικά μου μάτια.
Θεωρώ ότι είμαι ένας άνθρωπος που έχω να δώσω πολλά, να συμβάλλω σημαντικά στο δήμο μας και κυρίως σε θέματα οικογένειας, εκπαίδευσης, πολιτισμού αλλά και όπου απαιτείται ανάγκη για προσφορά στον άνθρωπο. Το στοίχημα μου είναι η Χαλκίδα να αποκτήσει την θέση που της αξίζει, να κάνω όσο περισσότερους ανθρώπους γίνεται να την αγαπήσουν, να την εκτιμήσουν και να είναι ο μεγαλύτερος πόλος έλξης για διασκέδαση, διακοπές, φαγητό , πολιτισμό και ομορφιά για όλους " .
Εσείς Θέλετε
Εμείς Μπορούμε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σύλληψη φυγόποινου στη Χαλκίδα

Το μεσημέρι της Τετάρτης 1-07-2020 συνελήφθη  στη Χαλκίδα  από αστυνομικούς της Α’ Ο.Π.Κ.Ε. του Τμήματος Ασφαλείας Χαλκίδας  ημεδαπός, ...