Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019

Υποψήφιος με το συνδυασμό ΛΥΣΗ ΤΩΡΑ ο Μελέτης Καρταλάς



Μελέτης Καρταλάς: Υποψήφιος τοπικός σύμβουλος Παραλίας Αυλίδας του συνδυασμού ‘ΛΥΣΗ ΤΩΡΑ’ με υποψήφιο δήμαρχο τον ΒΑΣΙΛΗ ΚΑΘΑΡΟΣΠΟΡΗ.
Γεννήθηκα και κατοικώ στην Παραλία Αυλίδας (πρώην Δράμεσι). Είμαι ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ, ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΤΗΣ Α.Σ.Ο.Ε.Ε (ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ Κ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΘΗΝΩΝ).
Εργάσθηκα στον ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΜΕΑ, σαν βοηθός λογιστού τα χρόνια των σπουδών μου και στον κύριο εργασιακό μου βίο σε μεγάλη πολυεθνική εταιρία σαν διευθυντής προσωπικού. Παντρεύτηκα την ΑΡΓΥΡΩ και απέκτησα δύο γιούς τον ΧΡΗΣΤΟ, καθηγητή-Χημικό, πτυχιούχο του Παν/μίου Αθηνών και τον ΚΩΝ/ΝΟ, οικονομολόγο, πτυχιούχο του Παν/μίου Αθηνών. Ασχολήθηκα ενεργά με τα κοινά του τόπου μου και νομίζω ότι προσέφερα αρκετά σ’ αυτόν και τους συμπολίτες μου. Εκλέχθηκα το 2003 και το 2007 δημοτικός σύμβουλος του τέως δήμου Αυλίδας και διετέλεσα, Αντιδήμαρχος αυτού.
Θέλω και μπορώ να διαθέσω τις γνώσεις μου στην τοπική αυτοδιοίκηση, την εμπειρία μου και τις δυνάμεις μου για το καλό του τόπου μου και των παιδιών μας. Στο πρόσωπο του ΒΑΣΙΛΗ ΚΑΘΑΡΟΣΠΟΡΗ, διέκρινα έναν άνθρωπο δραστήριο, έντιμο, εύκολα προσεγγίσιμο και πιστεύω ακράδαντα πως είναι ο άνθρωπος που θα ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ τον τόπο μας.
Βασίλη, προχωράμε μαζί και με τη δύναμη της ψήφου των συμπολιτών μας, που μας εμπιστεύονται θ’ αφήσουμε εποχή.
Εμπρός, λοιπόν να δημιουργήσουμε μια πόλη που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ!!!!!!
Ο τόπος μας ζητάει ‘ΛΥΣΕΙΣ ΤΩΡΑ’ και εμείς είμαστε ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ, να τις δώσουμε.
Συντοπίτισσες και συντοπίτες μου η ιστορία της ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΥΛΙΔΑΣ, μας προκαλεί και συγχρόνως μας προσκαλεί ν΄ αγωνιστούμε τον έντιμο πολιτικό αγώνα γιατί της το ΟΦΕΊΛΟΥΜΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σύλληψη φυγόποινου στη Χαλκίδα

Το μεσημέρι της Τετάρτης 1-07-2020 συνελήφθη  στη Χαλκίδα  από αστυνομικούς της Α’ Ο.Π.Κ.Ε. του Τμήματος Ασφαλείας Χαλκίδας  ημεδαπός, ...