Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2019

Βίκυ Καμπούρη:Συνέντευξη της υποψήφιας δημοτικής συμβούλου με το συνδυασμό ΛΥΣΗ ΤΩΡΑ



Συνέντευξη εφ' όλης της ύλης παραχώρησε στη Μακρίνα Πεζικίδη για το OFF Magazine η υποψήφια δημοτική σύμβουλος με το συνδυασμό ΛΥΣΗ ΤΩΡΑ, Βίκυ Καμπούρη.




  • Πες μας λίγα πράγματα για εσένα. Πώς θα χαρακτήριζες τον εαυτό σου;
Είμαι γεννημένη και μεγαλωμένη στη Χαλκίδα, είμαι 44 ετών, είμαι παντρεμένη δεύτερη φορά και μαμά δύο παιδιών. Έχω μια κόρη – στα 18- πλέον, από τον πρώτο μου γάμο κι έναν γιο από το δεύτερο μου γάμο που είναι πεντέμισι. Διαθέτω δική μου επιχείρηση, το Ινστιτούτο αισθητικής στο κέντρο της πόλης το Gala Institute, καθώς επίσης και τις Σχολές Gala που είναι σχολές αισθητικής και κομμωτικής.
Τον απολογισμό όσον αφορά τον εαυτό μου, δεν έχω μάθει να τον κάνω και πολύ ανοιχτά. Είμαι ένας άνθρωπος που μιλάω με τον καθρέφτη μου και μέσα από αυτόν διορθώνω τα λάθη μου, τις ανασφάλειες μου, προσπαθώ κάθε μέρα να γίνομαι και καλύτερη. Μπορώ να πω ότι είμαι πολύ αυστηρή με τον εαυτό μου. Αφήνω τους άλλους να μιλάνε για μένα και με αυτόν τον τρόπο προσπαθώ να με διορθώσω. Θέλω να είμαι καλά με όλους. Δέχομαι πάντα την κριτική, δε διαθέτω εγωισμό με την αρνητική έννοια, είμαι πολύ ευαίσθητη, πληγώνομαι όπως ο καθένας μας και προσπαθώ να δω τι φταίει όταν κάτι δεν πηγαίνει καλά.
  • Όσον αφορά το κομμάτι της οικογένειας; Τα παιδιά σου;
Όπως προανέφερα έχω δυο παιδιά. Με το δεύτερο παιδί μου ξανά ξεκίνησε η ζωή μου από την αρχή. Έχουν μεγάλη διαφορά ηλικίας με την κόρη μου. Έχω πολύ όμορφη σχέση και με τα δύο. Είναι δύσκολες οι ισορροπίες. Η Μαριαλένα μου, που είναι στα 18, ετοιμάζεται να φύγει θέλει να σπουδάσει Ιατρική, μας βλέπουν έξω και λένε είστε σαν αδερφούλες, κι από την άλλη είναι ο μικρός που δεν έχει ξεκινήσει ακόμη το Δημοτικό.  Αυτό το restart, παρόλα αυτά, είναι πολύ ωραίο. Με άλλαξε ως άνθρωπο, ως γυναίκα. Σε ανανεώνει όλο αυτό.
  • Η σχέση σου με τον σύζυγό σου;
Η σχέση μεταξύ μας είναι πολύ καλή. Είναι ένας άνθρωπος που δέχτηκε τα πάθη μου, τα λάθη μου, δέχτηκε το παρελθόν μου το οποίο το κουβαλάω ακόμη μαζί μου, δέχτηκε αυτό που, πραγματικά, είμαι. Ως άνθρωπος δε συνηθίζω να ξεκαθαρίζω τίποτα και ο Κωνσταντίνος είναι ο μοναδικός στον οποίο το έκανα. Γιαυτό και ξέρει ακριβώς ποια είμαι. Είμαι αυστηρή με τον εαυτό μου, και είμαι και μαζί του. Έκανα μαζί του μια νέα αρχή. Είναι το στήριγμά μου! H φύση της δουλειάς μου, όμως, έχει απαιτήσεις και λείπω αρκετές ώρες από το σπίτι. Παρόλα αυτά, θέλω να είμαι δίπλα του και θέλει κι αυτός, και έτσι το καταφέρνουμε.
  • Πίστευες ότι θα φτάσεις ως εδώ επαγγελματικά;
Αν κοιτάξω πίσω στο παρελθόν, δω εμένα και τι έχω χτίσει, νομίζω, θα τρομάξω. Δεν έχω , ακόμη, πιστέψει αυτά που έχω καταφέρει. Έχω βγάλει μια άρτια εικόνα προς τα έξω και είναι φορές που θέλω λίγο να χαλαρώσω. Από την εμφάνιση, μέχρι… τα πάντα. Να μην είμαι τόσο τυπική. Κοιτώντας, όμως, τους ανθρώπους που έχω γύρω μου με επαναφέρουν. Αν μπορούσα να τοποθετήσω κάπου τον εαυτό μου, θα με έβαζα σε ένα σπίτι με την οικογένειά μου, στην κουζίνα μου, λατρεύω τη νοικοκυροσύνη και μερικές φορές, αν θέλεις, νιώθω ότι στερούμαι αυτών. Όταν έρχομαι, όμως, στο χώρο μου τα ξεχνάω όλα γιατί επιβραβεύομαι από τους ανθρώπους. Κι αυτό είναι πολύ βασικό.
  • Είναι δύσκολο να συνδυάσεις, δηλαδή, τη δουλειά σου και το βεβαρυμένο πρόγραμμα με την οικογένεια;
Ναι, η αλήθεια είναι πως είναι αρκετά δύσκολο. Ουσιαστικά, λόγω της Σχολής, είναι σα να έχω παραπάνω από δυο παιδιά. Γιατί και αυτά παιδιά μου τα βλέπω. Κάθε χρόνο προστίθενται κι άλλα και μαζί και οι ανάγκες τους. Τόσο με το προσωπικό όσο και με τους μαθητές από τότε που ξεκίνησε η επιχείρηση εδώ και 15, περίπου, χρόνια θεωρώ τα άτομα που βρίσκονται εδώ δικούς μου ανθρώπους. Δεν είναι απλά συνεργάτες. Έχουμε αναπτύξει δυνατές σχέσεις. Θέλω να βρίσκομαι δίπλα τους. Ο κόσμος, από την άλλη επίσης,  έχει μάθει τη Βίκυ. Όταν έρχονται στο Gala, θέλουν εμένα. Υπάρχει υπεύθυνος σε κάθε τμήμα και παρόλα αυτά με ζητάνε. Κι εγώ θέλω να μπορώ να είμαι εκεί για να είναι ευχαριστημένοι και ικανοποιημένοι.
  • Αν μπορούσες να αλλάξεις κάτι πάνω σε αυτό, τι θα ήταν;
Νομίζω, γενικά, ότι πλέον είναι δύσκολο να αλλάξω κάτι. Έχω μάθει να είναι όλα στην εντέλεια γύρω μου κι αυτό πολλές φορές έχει ως αποτέλεσμα να στερώ από τον εαυτό μου διάφορα. Να ξυπνήσω, για παράδειγμα, μια μέρα και να πω σήμερα δε θα κάνω τίποτα. Θα κάνω μόνο κάτι για μένα. Αν, λοιπόν, ποτέ κατάφερνα να το πετύχω αυτό, θα έκλεινα ρολά, θα χαλάρωνα και απλά θα σκεφτόμουν. Θα σημείωνα, θα οργάνωνα (άρα πάλι κάτι θα έκανα, αλλά σε πιο χαλαρούς ρυθμούς). Είμαι πολύ οργανωτικός άνθρωπος. Αν κάτι δεν πάει βάσει όσων έχω κανονίσει βγαίνω εκτός προγράμματος. Και κάπου εδώ γελάει ο Θεός μαζί μας, που κάνουμε σχέδια!
  • Ανέφερες, μόλις, το Θεό! Πιστεύεις στο Θεό;
Φυσικά! Μέσα από αυτόν βρήκα τις λύσεις και τις απαντήσεις μου. Έψαχνα τα ‘γιατί’ μου και βρέθηκε κάποτε ένας πνευματικός, που είναι πνευματικός μου ακόμη και σήμερα, ο παπά Γεώργιος από τον Άγιο Δημήτριο. Όταν πήγα εκεί για πρώτη φορά δεν είδε σε εμένα αυτό που έβλεπαν όλοι οι άλλοι σε εμένα όταν με συναντούσαν. Είδε πραγματικά την ψυχή μου ως Παρασκευή. Είναι ο μόνος άνθρωπος που τον αφήνω να με λέει με το βαφτιστικό μου, γιατί το Βίκυ είναι fake όνομα. Αυτός ξέρει ποια είμαι. Ήταν ο πρώτος άνθρωπος που μου είπε προχώρα. Κι αν είσαι εσύ καλά ως Βίκυ, θα είσαι καλή ως μάνα, ως σύζυγος, θα είσαι καλά με όλους. Πρώτα, όμως, να είσαι καλά με τον εαυτό σου. Γενικά, λοιπόν, πιστεύω πολύ!

  • Πως αποφάσισες να ασχοληθείς με τα κοινά;
Συζήτησα πολλές φορές με τον εαυτό μου πριν πάρω την απόφαση. Η συνείδησή μου, μού λέει ότι μπορώ να το κάνω αφού, πραγματικά, το θέλω. Δεν είναι έξω από τα νερά μου όλο αυτό. Μέσω της δουλειάς μου έχω μάθει να προσφέρω, καθημερινά. Βλέπω όλο αυτό ως εθελοντισμό. Πρόσφατα μιλούσα με έναν επικοινωνιολόγο και μου είπε να μη λες κατεβαίνω στην πολιτική. Γιατί σημαίνει ότι, όντως, πας κάτω. Γιαυτό θέλω να μπω στην πολιτική για να την ανεβάσω εκεί που πρέπει να είναι. Έχω μεγάλη θέληση να κάνω πράγματα και θα τα κάνω, γιατί με έμαθε η δουλειά μου να μπορώ! Μέσα από τον κόσμο ένιωσα ότι θέλουν να τους εκπροσωπήσω. Μέχρι τώρα με έβλεπαν να παρέχω τις υπηρεσίες μέσω του επαγγελματικού χώρου μου. Μπορώ να το κάνω και έξω από εδώ! Κι αυτό έχω σκοπό να κάνω.
  • Είσαι μια πολύ εντυπωσιακή γυναίκα. Πιστεύεις ο κόσμος θα μείνει στην εξωτερική εικόνα;
Θεωρώ ότι το να μένουμε μόνο στην εξωτερική εικόνα ενός ανθρώπου έχει ξεπεραστεί. Δεν πιστεύω ότι κάποιος θα μείνει μόνο εκεί. Αλλά και να συμβαίνει είμαι σε θέση, και είναι και αυτό που θέλω περισσότερο, να μπορέσει κάποιος να μιλήσει μαζί μου. Να συζητήσουμε για όλα αυτά. Μόνο όταν κάποιος σε ακούει και βλέπει το σκεπτικό και τον χαρακτήρα σου μπορεί να καταλάβει ποιος πραγματικά είσαι. Μέσα μου είμαι ένας πολύ απλός άνθρωπος και πολύ ταπεινός. Όσοι με ξέρουν, πραγματικά, θα με δουν, θα μου μιλήσουν και θα συνειδητοποιήσουν ότι αυτό δεν αλλάζει και δε θα αλλάξει ούτε τώρα.
  • Απ’ όσο ξέρω έχεις ιδιαίτερη σχέση με τους γονείς σου. Σε στηρίζουν στο βήμα σου αυτό; 
Έχω μεγάλη αδυναμία στους γονείς μου και κυρίως στον μπαμπά μου. Ακόμη και σήμερα με λέει μπιμπελό του. Είναι δύο άνθρωποι που είναι πολύ δεμένοι μεταξύ τους και πάντα μου παρουσίαζαν την όμορφη πλευρά των πραγμάτων. Με αγαπάνε πάρα πολύ, με σέβονται και είναι για μένα όλη μου η ζωή. Το ίδιο και ο αδερφός μου. Πριν ξεκινήσω να μπω στον αγώνα, αυτόν, με τον κύριο Καθαροσπόρη, είπα, προσοχή γιατί αυτοί οι άνθρωποι έχουν περάσει πολλά κι εγώ προσπαθώ να τους προστατέψω. Πριν δεχτώ, λοιπόν, έπιασα τη μαμά μου της είπα την απόφαση μου να ασχοληθώ και μου λέει παιδί μου είμαι μαζί σου, αφού κάθε μέρα προσφέρεις και ο κόσμος μου δίνει χίλιες ευχές για σένα, προχώρα κι εμείς σε στηρίζουμε! Για μένα η οικογένεια είναι πάνω από όλα. Από εκεί προέρχεται και η Παιδεία και οι αρχές και οι αξίες μας.
  • Είσαι έτοιμη να δεχτείς κριτική;
Ασφαλώς και είμαι έτοιμη. Έχω μάθει, ανέκαθεν, να δέχομαι την κριτική. Μέσω αυτής, έτσι κι αλλιώς, διορθώνεσαι και γίνεσαι καλύτερος άνθρωπος. Παίρνοντας την απόφαση να ασχοληθώ με τα κοινά, ήταν και ένα προσωπικό στοίχημα. Ένα στοίχημα με τον εαυτό μου. Να δω μέχρι που αντέχω, πόσο μπορώ. Σε όλη αυτή την πορεία αντικρίζεις και αντιμετωπίζεις πολλά. Εκεί συνειδητοποιείς και ποιος, πραγματικά, είναι δίπλα σου, ποιος θέλει, όντως, το καλό σου. Είναι ένα καλό ξεκαθάρισμα. Είναι, βέβαιο, ότι δεν μπορείς να αρέσεις σε όλους και δεν μπορούν όλοι να συμφωνούν με ό,τι κάνεις.
  • Τι οράματα έχεις για αυτή την πόλη;
Η Χαλκίδα μας είναι μια πολύ όμορφη πόλη από μόνη της. Ο κόσμος μιλάει για αυτή με πολύ ωραία λόγια, ακόμη και όσοι δεν είναι από εδώ. Πήγα, πρόσφατα, στη Θεσσαλονίκη κι όταν άκουσαν από που είμαι είπαν όλοι, τι ωραία πόλη! Με θαυμασμό.  Αυτό το δέος που νιώθει ο καθένας για τη Χαλκίδα, θέλω να το διατηρήσω και να αυξηθεί ακόμη περισσότερο. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να γίνει μια πόλη καλύτερη. Ήδη με το καρναβάλι έχουμε αποδείξει ότι με μια σωστή οργάνωση όλα μπορούν να λειτουργήσουν όπως πρέπει. Δυστυχώς, επικρατεί μια μιζέρια ότι τίποτα δεν μπορεί να προχωρήσει και τίποτα δεν πάει καλά. Εγώ είμαι, βέβαιη, ότι υπάρχουν πολλά περιθώρια ανάπτυξης για τη σωστή λειτουργία της τοπικής μας κοινωνίας.
  • Το αποτέλεσμα σε αγχώνει;
Σε περιπτώσεις όπως αυτές, αυτό που έχει σημασία είναι ο αγώνας. Το ταξίδι, που λέμε. Σε όλη αυτή τη διαδρομή αποκομίζεις τόσα πολλά. Μαθαίνεις άλλα τόσα. Είναι σημαντικό, να μην υπάρχει μέσα η ιδιοτέλεια. Όταν επικρατεί το συμφέρον, εκεί, ο στόχος αλλάζει. Δεν αποφάσισα να αναμειχθώ με όλα αυτά για προσωπικό μου όφελος. Ως Βίκυ στη ζωή μου, βρίσκομαι εκεί ακριβώς που θα ήθελα να είμαι. Το έκανα για το κοινό καλό. Μπήκα για να κάνω την προσπάθεια μου και να προσφέρω για το καλύτερο δυνατό της πόλης. Κι αυτός είναι και ο στόχος. Οποιοδήποτε και να είναι το αποτέλεσμα εγώ, από την πλευρά μου, θα είμαι περήφανη για τα όσα έχω προσπαθήσει.
  • Ωθείς τους νέους να ασχοληθούν με την πολιτική;
Εννοείται. Τους ωθώ πολύ να κάνουν αυτό το βήμα. Ένας άνθρωπος, θέλει το έναυσμα για να ξεκινήσει. Το ήθελα κι εγώ. Κάποιον να σου πει, ξεκίνα το και όλα θα πάνε καλά. Υπάρχει αυτή η μιζέρια που, γενικώς, την ακούς και λες μην κάνεις τίποτα, δε θα αλλάξει και κάτι. Αν αποδεχτούμε αυτό, θα κάνουμε κακό τόσο στον εαυτό μας όσο και στην πόλη μας. Είναι καλό να κοιτάμε μπροστά. Είμαι σίγουρη ότι έτσι θα βγούμε ασπροπρόσωποι. Κι αν κάτι δεν πάει καλά είναι γιατί εμείς δεν το διαχειριστήκαμε σωστά. Σημασία έχει να προσπαθούμε, κι όταν είσαι νέος όσο μεγαλεπίβολα όνειρα και να έχεις πρέπει να τα ακολουθείς.
  • Και για να κλείσουμε, θα ήθελες να δώσεις μια ευχή ως Βίκυ και ως υποψήφια, πλέον, στις εκλογές;
Να μην είμαστε άνθρωποι μίζεροι, να αγαπάμε τους άλλους και ο Θεός θα μας το ανταποδώσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σύλληψη φυγόποινου στη Χαλκίδα

Το μεσημέρι της Τετάρτης 1-07-2020 συνελήφθη  στη Χαλκίδα  από αστυνομικούς της Α’ Ο.Π.Κ.Ε. του Τμήματος Ασφαλείας Χαλκίδας  ημεδαπός, ...