Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2019

Υποψήφιος με τον συνδυασμό ΛΥΣΗ ΤΩΡΑ θα είναι στις προσεχείς δημοτικές εκλογές ο Χαράλαμπος Παναγιώταρης.

Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, , τα οποία χαμογελούν, άτομα στέκονται



«Η εποχή μας καλεί να σταματήσουμε να είμαστε παθητικοί θεατές και να αναλάβουμε δράση. Ο τόπος μας δεν μπορεί να πορευτεί αναπτυξιακά μέσω της ηττοπάθειας και κυρίως της απάθειας αλλά μέσω των δραστικών και άμεσων ΛΥΣΕΩΝ.
Πιστεύοντας στην ικανότητα στις δυνάμεις και την εμπειρία, του ανεξάρτητου υποψηφίου Δημάρχου,
Βασίλη Καθαροσπόρη και συλλογικά της ομάδας μας, αποδέχθηκα την τιμητική πρόταση του να είμαι υποψήφιος στις αυτοδιοικητικές εκλογές με το κίνημα ΛΥΣΗ ΤΩΡΑ.
Προσθέτοντας και τις δικές μου ικανότητες και μένοντας πιστός στις αρχές μου, δεσμεύομαι να αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις με μόνο σκοπό το συλλογικό συμφέρον των συμπολιτών μου να μετουσιωθεί επιτέλους σε πράξη».
Εσείς Θέλετε
Εμείς Μπορούμε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σύλληψη φυγόποινου στη Χαλκίδα

Το μεσημέρι της Τετάρτης 1-07-2020 συνελήφθη  στη Χαλκίδα  από αστυνομικούς της Α’ Ο.Π.Κ.Ε. του Τμήματος Ασφαλείας Χαλκίδας  ημεδαπός, ...