Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2019

Γιώργος Πάνος: Συνέντευξη του υποψηφίου δημοτικού συμβούλου του συνδυασμού ΄΄Λύση Τώρα΄΄


ο Eviavima συνεχίζοντας τις συνεντεύξεις τις οποίες καθιέρωσε από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του σας παρουσιάζει σήμερα την επόμενη συνέντευξη. Η Ματίνα Ρέτσα συνομίλησε με τον υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο του συνδυασμού ΄΄Λύση Τώρα΄΄Γιώργο Πάνο, πρόεδρο των εργαζομένων στα περιφερειακά λιμάνια της Ελλάδος, μέλος του ΔΣ του ΟΛΝΕ κ προϊστάμενο στον τομέα ανάπτυξης. Ο κ. Πάνος άνοιξε τα χαρτιά του στη δημοσιογράφο γιατί επέλεξε το συνδυασμό του Βασίλη Καθαροσπόρη και πως οραματίζεται την επόμενη ημέρα στο δήμο εάν εκλεγεί.

Ματίνα Ρέτσα-Πως αποφασίσατε να ασχοληθείτε με τα αυτοδιοικητικά;
Γιώργος Πάνος-Το ερέθισμα μου δόθηκε μετά την τιμητική πρόταση που μου έκανε ο υποψήφιος δήμαρχος Βασίλης Καθαροσπόρης. Ένα άτομο το οποίο σέβομαι κ εκτιμώ βαθύτατα κ ο οποίος όλα αυτά τα χρόνια ενασχόλησης του με τα κοινά έχει αποδείξει την αξία κ την αποτελεσματικότητα του. Επιπλέον ως εργαζόμενος του ΟΛΝΕ ΑΕ κ του πρώην λιμενικού ταμείου Χαλκίδας εδώ κ είκοσι χρόνια κύριο μέλημα μου ήταν κ είναι η προσφορά στον τόπο μας κ η ανάπτυξη του.
Ματίνα ΡέτσαΕίστε ένα άφθαρτο πρόσωπο όσον αφορά τα εκλογικά. Τι πιστεύετε ότι η παρουσία σας στον δήμο μπορεί να προσφέρει;
Γιώργος Πάνος-Για να ασχοληθείς με τα κοινά θα πρέπει πρώτα κ πάνω από όλα να αγαπάς τον τόπο σου. Για μένα η Χαλκίδα κ η ευρύτερη περιοχή του δήμου είναι το σπίτι μου, εδώ ανδρώθηκα επαγγελματικά, είναι ο τόπος που αγαπώ κ αποφάσισα να φτιάξω την οικογένεια μου. Άλλωστε το έργο που επιτελεί ο καθένας μας και η πορεία της ζωής του αποτελεί αδιάψευστη μαρτυρία των προθέσεων που έχει για το κοινωνικό σύνολο. Με οδηγό λοιπόν αυτή την αντίληψη αποφάσισα να προσφέρω ανιδιοτελώς τις υπηρεσίες μου στους συνδημότες μου.
Ματίνα ΡέτσαΣαν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό Λύση-Τώρα του ανεξάρτητου Βασίλη Καθαροσπόρη πως αυτοπροσδιορίζεστε;
Γιώργος Πάνος-Τον Μάιο καλούμαστε να αποφασίσουμε για τις αυτοδιοικητικές εκλογές, έναν θεσμό με τεράστιες δυνατότητες που πολλοί τον βάζουν στο ίδιο καζάνι με τα κομματικά συμφέροντα. Πάνω όμως από αυτά βρίσκονται τα προβλήματα που απαιτούν τεχνογνωσία και αποτέλεσμα από ανθρώπους που τα ζουν καθημερινά κ έχουν αποδείξει ότι μπορούν να προσφέρουν άμεσες λύσεις κ όχι υποσχέσεις. Έχω μάθει να είμαι μαχητής με πίστη κ αφοσίωση στο κοινό καλό.
Ματίνα Ρέτσα-Τα τελευταία χρόνια ο κόσμος δείχνει μια δυσπιστία απέναντι σε αυτούς που ασχολούνται με τα κοινά. Εσείς πιστεύετε ότι μπορείτε να πείσετε για το διαφορετικό;
Γιώργος Πάνος-Είναι γεγονός ότι με τα σκάνδαλα, τις θεωρίες συνομωσίας, τα ψέματα, την κακοδιαχείριση κ όλα αυτά που βλέπουμε να συμβαίνουν δίπλα μας ο κόσμος έχει χάσει την εμπιστοσύνη του κ δείχνει μια γενικότερη αδιαφορία κ αποδοκιμασία απέναντι στα άτομα που ασχολούνται με τα κοινά. Ωστόσο βαθειά μου πεποίθηση είναι ότι εάν θέλουμε να αλλάξουμε τον τόπο μας πρέπει να σηκωθούμε από τον καναπέ και να πάρουμε τις τύχες μας στα χέρια μας. Ως εκπρόσωπος της νέας γενιάς νιώθω υποχρέωση να αγωνιστώ μαζί με όλους τους δημότες, ακόμα κ αυτούς από τους πιο απομακρυσμένους οικισμούς για να αλλάξουμε την εικόνα του δήμου μας.
Ματίνα Ρέτσα-Πιστεύετε ότι μπορείτε να το πετύχετε αυτό;
Γιώργος Πάνος-Αν δεν το πίστευα δεν θα έπαιρνα την απόφαση να θέσω την υποψηφιότητα μου στην κρίση των συνδημοτών μου. Εξάλλου, όπως σας ανέφερα κ προηγουμένως έχω μάθει να αγωνίζομαι κ να πετυχαίνω στόχους. Είχα την τιμή και την ευτυχία να εργαστώ μαζί με την προηγούμενη διοίκηση στην υλοποίηση ενός μεγαλόπνοου σχεδίου την συγχώνευση των δέκα πρώην λιμενικών ταμείων στον οργανισμό λιμένων Ν Εύβοιας ΟΛΝΕ ΑΕ. Μέσα, λοιπόν, από σκληρή δουλειά, επιμονή και αποφασιστικότητα γνωρίζω πολύ καλά ότι μπορούν να επιτευχθούν ακόμη και οι πιο δύσκολοι στόχοι. Θέλω ο Δήμος στον οποίο μεγαλώνουν τα παιδιά μου να παρουσιάσει μεγαλύτερη ανάπτυξη και όταν μιλάω για ανάπτυξη εννοώ την πρόοδο σε όλους τους τομείς, όπως για παράδειγμα κυκλοφοριακό-καθαριότητα-θαλάσσιο μέτωπο της πόλης-πολιτισμός κλπ, κ δηλώνω σίγουρος ότι θα συνεχίσω να εργάζομαι προς αυτή την κατεύθυνση.

Ματίνα Ρέτσα-Είστε πρόεδρος των εργαζομένων στα περιφερειακά λιμάνια της Ελλάδος, μέλος του ΔΣ του ΟΛΝΕ κ προϊστάμενος στον τομέα ανάπτυξης. Πιστεύετε ότι υπάρχει χώρος σε όλα αυτά και για τον δήμο;
Γιώργος Πάνος-Η απάντηση μου είναι κατηγορηματικά Ναι. Όταν υπάρχει μεράκι, όραμα και όρεξη τότε είσαι « καταδικασμένος» να πετύχεις. Οι ιδιότητες μου στις οποίες αναφερθήκατε προηγουμένως, αλλά κ η επαφή μου με τον χώρο του αθλητισμού επί δεκαεπτά συνεχόμενα χρόνια μέσω της διαιτησίας στο ποδόσφαιρο, όχι μόνο δεν αποτελούν εμπόδιο για την ενασχόληση μου με τον δήμο αλλά αντίθετα είναι τα ‘ένσημα μου’, ‘τα βαρέα και ανθυγιεινά’ όπως λέμε στον χώρο της δουλειάς, μέσα από την οποία έχω μάθει έμπρακτα την αξία της συνεργασίας, της δημιουργίας και του να ξεπερνάς τα όρια σου η ακόμα και τις αντοχές σου με σκοπό το κοινό καλό.Μετά την δημιουργία του ΟΛΝΕ κ έχοντας συνεργασία με όλους τους δήμους του νομού πετύχαμε να αλλάξουμε την εικόνα των λιμανιών όλης της Εύβοιας. Στόχος μου είναι να συνεχιστεί και να αναβαθμιστεί η συνεργασία αυτή στο δήμο Χαλκιδέων ώστε να γίνει ο νούμερο ένας προορισμός όλων.
Ματίνα Ρέτσα-Τέλος και ανεξάρτητα από τα εκλογικά, θα ήθελα να επικαλεστώ την συνδικαλιστική σας ιδιότητα και να σας ρωτήσω τι συμβαίνει με τον νόμο για την κύρωση συμβάσεων παραχώρησης μεταξύ του δημόσιου κ των οργανισμών λιμένων;
Γιώργος Πάνος-Με ανακοίνωση μας, την οποία δημοσιεύαμε στις 27/12/18 σε όλα τα τοπικά ΜΜΕ, εκφράσαμε με σαφήνεια τις θέσεις μας καθώς κ τις ανησυχίες μας για το εν λόγω νομοσχέδιο. Είμαστε σε αναμονή εξελίξεων, οπότε όταν αυτές υπάρξουν θα είμαστε στην διάθεση σας για μια πιο εκτενή συζήτηση.
Σας ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία.
Εύχομαι να έχουμε μια καλή χρόνια με χαμόγελο, συνέπεια και ειλικρίνεια.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σύλληψη φυγόποινου στη Χαλκίδα

Το μεσημέρι της Τετάρτης 1-07-2020 συνελήφθη  στη Χαλκίδα  από αστυνομικούς της Α’ Ο.Π.Κ.Ε. του Τμήματος Ασφαλείας Χαλκίδας  ημεδαπός, ...